FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Bör väl tilläggas att jag ser ganska lågt på spelbranschen överlag då det mest handlar om att utnyttja människor. OT, som Gustav påpekade så är 10% oerhört bra i sådana sammanhang.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm, arbitrage betting har folk använt sedan gamblings urtid. Finns mängder av folk som använder detta och lika många program för att hjälpa dig.
Varför gör inte alla det? För att ett enda misstag av dig eller programmet du använder kan gör att du förlorar sex månaders arbete på en minut. Andra problem innefattar att bettingsidorna ändrar sina odds väldigt ofta vilket gör att 10sec fördröjning i ett bud kan vända din 5% vinst till 5% förlust. Men det största problemet är att alla bettingsidor idag friskrivit sig och kan spärra ditt bud. Vad gör du om du lagt 500.000 på att Brasilien ska vinna över Norge i fotboll och 10.000 på andra hållet när det senare budet spärras? Jag lekte med metoden för 5-6 år sedan, det funkar men riskerna står i proportion med vinsterna som vanligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man måste räkna med en faktor för de gånger metoden klickar, av olika anledningar, för att få en riktig bild av möjlig avkastning.
Sannolikt är denna faktor större än avkastningen för de flesta, annars skulle väl ALLA använda metoden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena, Simon från RebelBetting här. Kul att ni upptäckt vår produkt!
Jag svarar gärna på frågor i den här tråden. Tänkte först berätta lite om våra erfarenheter av sports arbitrage med anledning av några inlägg här ovan. - Det finns en tröskel. Det tar tid att sätta sig in i hur det fungerar, hur man undviker riskerna och hur man maximerar sin vinst. Det tar inte mycket tid för själva spelandet när man kommit igång, men det krävs ambition och intresse. Sports arbitrage är definitivt inte för alla! - Det finns risker. Spelbolag kan dra tillbaka uppenbara misstag, odds kan hinna ändras osv. Erfarna spelare gör däremot sällan dessa nybörjarmisstag, och oftast finns det sätt att lösa problemet även efteråt (exempelvis backa det näst bästa oddset). Vi och våra första testare som kört sedan ungefär november 2008 har alla gjort vinster på mellan 8 och 15% VARJE MÅNAD. I början gjordes det en hel del misstag, men oftast tjänar man in det igen på några dagar. Man tappar inte 6 månaders arbete som Danski hävdar. RebelBetting är helt gratis att testa. Arbitrage upp till 0.6% visas i gratisversionen, vilket är utmärkt för att lära sig hur det fungerar. Dessutom får alla användare 7 dagars gratis full version vid registrering. Skicka mig ett PM så bjuder jag på en vecka till när eran trial har löpt ut! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|