FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Känner ni till ett bra CMS / Publiceringsverktyg? <_<
Jag letar efter företag, som tillhandahåller dessa verktyg som jag kan tipsa min kunder om. Finns det någon här som har det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kika på www.devello.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt mig av Lemoon från Mindroute (www.mindroute.com) vid några kundcase då mitt egenutvecklade inte räcker till. Väldigt smidigt och inte minst omtyckt hos kunderna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
typo3.org är ju ett alternativ som fungerar och är gratis. Dock så har jag tänkt testa easyweb, vet dock inte huruvida den är kompatibel med fler browsers.. går inte att hitta på deras sida. Antagligen inte.. men men.. easyweb.sphinxly.se - kan vara värt en titt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
http://www.publiceringsverktyg.info/
Jag har kollat lite snabbt på iSite från Dupoint hos en kund, dom tycker det funkar bra, kostar runt 40-50k tror jag, men det kan det va värt om det är gjort i PHP mot MySql ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har goda erfarenheter av imCMS, utvecklat av Gotländska Imcode. Det är open source och fritt att använda. De har en del hyfsade referensprojekt.
ImCMS.net
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|