FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har ca 25.000 klicks / mån
10.600 /dag är omöjligt då dessto fler besökare man får desto mindre klicks / besökare blir det. hade rätt bra klick / besökare förr. kan iof vara annonserna som inte e bra just nu. Dom flesta av mina annonser är CPM annonser |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
133.050 sidvisningar borde du ha i månaden och inte 6 miljoner som du skrev.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
133.000 sidvisningar har jag på ca en halv dag ![]() http://www.sitemeter.com/?a=stats&s=s33dailymobile&r=0 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur ser din statistik ut i Google Analytics när det gäller sidvisningar och unika besökare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
6.216.184 sidvisningar samt 1.602.679 "Visits" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tillbaka till frågan nu
![]() Hur mycket ska jag ta betalt? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle vilja säja runt $1.50 - $2.00 CPM för annonser (banners) 'above fold' och $0.30 - $0.80 'belove fold'.
Jag läste nånstans för ett tag sen att om man tog de de 20 största bloggarna på nätet och tog ett snitt på deras CPM så landade det på runt $4.50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag svarar inte på din fråga.
men du borde få bra betalt för en länk under en artikel till en prisagent för att jämföra priset på den mobil du skriver om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
phattrance, jag anser att du har nåt på G, och jag är övertygad om att du inte har kommit i närheten av vad du kan åstadkomma i framgångar/intäkter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Alltså du har 6.000.000 sidvisningar och nästan hälften av dessa är hälften unika besökare, det är det grymmaste jag har sett!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|