FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Var mer riktade i marknadsföringen, småföretagare är en *väldigt* bred grupp - från snickare, via datakonsulter till hundpsykologer. Vilka segment är mest lönsamma för er?
För övrigt så undrar jag om ni har en klar bild av hur marknaden ser ut? Kan tänka mig att många småföretag antingen sköter inkasso själva eller låter redovisningbyrån sköta om det. I båda fallen är det en rejäl uppförsbacke... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att vi är en framtida kund, men snälla, gör något åt sidan!
Och gratis/fri inkasso klingar väldigt dåligt, speciellt när de flesta företagarna är vana vid att betala för inkasso (eller tänker jag fel.. ?). Och som dom andra säger, ring inte. Jag hade blivit upprörd om jag fått ett fax också. Funkar inte AdWords? Om jag behöver nånting så söker jag. Tror även att bilden på hemsidan gör så att sidan ser väldigt MFA'ig ut. Om nu ett större/äldre företag ligger bakom satsningen, framhäv det mer (som någon skrev). Jag skulle göra om sidan, göra den mer "business'ig". Gillar era bulletpoints dock. Det vore intressant att veta UNGEFÄR vad de olika grejerna KAN kosta. Företag som vågar lista (iallafall ungefärliga) priser på hemsidan brukar få min business. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|