FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Nya Moderaterna |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 17.27% |
Socialdemokratiska Arbetarepartiet |
7 | 5.04% |
Centerpartiet |
4 | 2.88% |
Folkpartiet Liberalerna |
4 | 2.88% |
Kristdemokraterna |
2 | 1.44% |
Vänsterpartiet |
2 | 1.44% |
Miljöpartiet de Gröna |
3 | 2.16% |
Junilistan |
2 | 1.44% |
Sverigedemokraterna |
7 | 5.04% |
Piratpartiet |
84 | 60.43% |
Antal röster: 139. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#32 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det är väldigt konstigt att moderaterna inte gör något för att förbjuda dvd regioner. Fri marknad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
@tartareandesire:
Jag kämpar för dem frågor som är viktiga för mej, om åldringsvården är viktig för dej så rösta något parti som vill förbättra den. Det är ditt sätt att förbättra sverige. Mitt sätt är att jobba för att vi ska få ha en personlig integritet, minskat övervakande, legaliserad fildelning, mm. Fildelning borde enligt mej användas som en preview på något man funderar på att köpa och som ett alternativ för dem som inte har råd att betala för sej. Man skall inte hamna utanför kulturen bara för att man har taskig ekonomi. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
PP vill värna integriteten säger de... Hur den nu värnas genom att kränka andra människors rätt till det de skapat är i mina ögon helt obegripligt. Dock finns det en poäng i det hela och det är det enda jag kan hålla med PP om och det är de uppenbara riskerna för den personliga integriteten till följd av den situation som råder i samhället, men allmer övervakning och strängare lagar. Att jag sedan ser att flera av dessa lagar är direkt framprovocerade av bristande respekt för andra, ja, som man bäddar får man ligga och PP:s företrädare har bäddat för hårdare tag. Genom att högre och högre skrika att "vi tar vad vi vill och det är rätt för vi kan göra det" lär bara skapa ännu större motsättningar. Det är vad jag tror...
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
*SUCK* 71.01% här tycker att piratkopiering är det viktigaste EU bör syssla med?
Det vill säga att man skiter fullständigt i fri rörlighet för varor, tjänster m.m inom EU, gränsöverskridande brottsbekämpning, att vissa länder skitar ned inom EU, t.ex. Östersjön. Detta är alltså SKITSAMMA bara om man får tanka senaste filmerna, spelen "olagligt" från torrent utan risken att åka dit och helt gratis? Och det här med personliga integriteten är oerhört löjligt, seriöst. Om jag gör en amatörfilm, sparar den på min dator, blir hackad, filmen sprids via torrent. Då ska jag alltså inte ha någon laglig rätt att försöka stoppa detta och anmäla intrånget? Antar att detta också gäller barnporr? Varför bekämpa barnporr (och därmed kränka pedofilers rätt att ta del av gratis barnporr) men icke piratkopiering eftersom det är ju en mänsklig rättighet att se gratis film? Ni har fan idioter, seriöst. Det som saknas är lagliga alternativ, inte piratkopierande jönsar i EU! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|