FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Undrar hur många av ens domäner som nån annan "äger" och tvärtom. Spännande tider!
|
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fredrik, har du betalat för domänen tidigare? Loopia kanske skickade faktura till dig förra året som du då betalade?
|
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Skoj att dom först hoppar på dig med anklagelser om avtalsbrott, sen när det visar sig att det är dom som har gjort fel va det tydligen i inte så farligt fel=)
Skulle va skoj att se vad som hade hänt om du inte hade betalat förnyelsen då gissar jaga tt den riktiga ägaren skulle bli lite arg om loopisa droppa hans domän. |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Loopia är roliga, jag har aldrig behövt betala en förnyelseavgift för icke-.se-domäner hos dem utan dom har förnyat utan betalning
![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men kanske dumt av dig att skriva de här? Då Loopias ledning också finns här tänker jag, och då kanske du i fortsättningen får betala? |
|||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag använder inte loopia längre så mycket så det spelar ingen stor roll. Jag har fått fakturorna men valt att inte betala. Så resultatet blev att jag har kvar massor med domäner som jag egentligen inte ville förnya.
|
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Stängt ämne |
|