FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nej 100% är verkligen inte en liten ökning, det pekar ju bara på att jag hade rätt dessutom ![]() Och anledningen till att jag safe:ade och skrev att den legala försäljningen i alla fall ökat lokalt är för att det är bara därifrån jag har säkra källor. Citat:
Självklart finns det ett enormt pengaintresse från de stora bolagen i staterna. Främst därifrån då det är där de allra flesta filmer produceras som vi i Sverige ser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vad ÄR ett stort skivbolag jmf. med ett litet....ja...det är fler människor (men lik förbaskat bara människor, varav en del i det här fallet säkerligen är svenskar) mer kostnader, mer inkomster....så frågan kvarstår, på vilket sätt menar du att det är relevant att dom är stora och/eller Amerikanska... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad som är rätt eller fel är inte alltid självklart, rätt behöver inte alltid vara rätt och fel behöver inte alltid vara fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I ett tidigare inlägg skrev rhuse "Sluta kalla multinationella bolag för amerikanska" och att det inte var någon skillnad på ett svenskt företag och ett amerikanskt. Det håller jag inte med om. Jag sa inte heller att det på något sätt var rätt att stjäla från ett amerikanskt bolag bara för att det är "stort" och "ont". Det jag skrev var att det säkerligen finns ett större intresse hos bolagen i amerika att få ett slut på piratkopieringshärvan, då de producerar och förlorar mer pengar på piratandet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.dn.se/kultur-noje/ipred-gynnar-...tister-1.835737 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, vad ska man säga. Äntligen börjar det bli lite ordning och reda. Tycker väl inte rätten hanterat målet perfekt men däremot så är det mycket positivt att man börjar bekämpa internetanarkismen. Inte en dag för sent.
![]() |
Svara |
|
|