FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sen vet jag inte vem som lyckades skriva ett inlägg via mig högst upp på denna sidan.
Men som svar till inlägget i alla fall: Biljoner var självklart en överdrivt. Tyckte det var väldigt fel av den jag svarade att påstå att det inte är någon skillnad mellan svenska och amerikanska företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
omsättningen hos mediabranschen är ju relevant (eller upplevt relevant kanske man ska säga) för att det skapar ett "underdog" perspektiv, som i sin tur skapar en legitimitet hos den som laddar hem...det är en egentligen ganska sorglig oförmåga att se konsekvenserna av sitt eget handlande...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Med tanke på att trafiken minskade i Sverige enormt mycket nu den 1 april så måste ju det isåfall betyda att intäkterna ökat massvis eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Finns en drös med torrentsidor, och Google ger torrentförslag om du googlar. Utan Google hade jag aldrig hittat låtar att ladda ner, du bör kanske anklaga diverse sökmotorer också. Jag tror det laddas ner mer filmer än musik, ändå slår bion och dvdförsäljningen nya rekord varje vecka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och ja, försäljningen steg (om än lokalt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hade det varit känt att TPB gjort anonyma utbetalningar till många skivartister och andra, hade dom vunnit hela världens förtroende och även fått mig väldigt positiv till deras verksamhet, en liten tankeställare.......då hade det blivit lite Robin Hood över det hela, men man har ju själva varit giriga med de pengar man tjänat, liksom de skivbolag man varit kritiska till.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
100% ökning ser du som liten? http://www.dn.se/kultur-noje/musik/laglig-...aftigt-1.841734 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|