FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som har erfarenhet av Payson som lösning för kort/direktbetalning på en webshop?
Jag har hittat lite gamla inlägg med negativa omdömen, bl.a här på wn. Har saker ändrats? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi använder Payson (+ Kreditor) för två butiker och vi är väldigt nöjda. Planerar att flytta över en tredje ifrån Payer till Payson + Kreditor
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Min erfarenhet av Payson var att dom var väldigt långsamma med att skicka ut nycklar och liknande. Fick tillslut ringa dom och be att få nyckeln där tjejen hade väldigt svårt att förstå vad man menade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det fungerar bra till oscommerce e-butik.
Dock är det höga avgifter men det är inga fasta kostnader eller typ Certitrade's veckoavgift ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det verkade ju väldigt smidigt och enkelt att själv bygga en e-lösning genom att använda sig av Payson. 3kr +3% är väl avgifter man kan stå ut med. Speciellt när det verkar vara så enkelt att bygga en egen lösning och koppla ihop det med Payson.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
funkar bra, och procentsaten kan vara lägre om man använder sig av Payson +.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar det faktum att de har kort och direktbetalning. Just det senare är lite omständigt och kräver bankkonto i vardera bank.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kör PayNova och är väldigt nöjd, är lite osäker på för och nackdelar, då jag ännu inte provat Payson, någon som har erfarenhet dom emellan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur "knepigt" är det för kunden att betala med payson?
Måste de registrera sig och gå igenom en massa steg innan transaktionen genomförs? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|