FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Förutom att Certitrade ska införa en avgift så kommer våra kunder tvingas exponeras för Certitrades "galleria" av butiker. Känns inte alls bra!!
Vilka alternativ finns det till Certitrade och vilka kostnader handlar det om? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Samma här jag vill inte ha någon exponering för våra kunder i någon galleria.
Det enda jag sett som jämför kortbetalning är Dan på Ehandel. http://www.ehandel.se/kortbetalning/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
De har faktiskt sagt att medverkan i gallerian är frivillig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det jag vänder mig mot är att våra kunder kommer att skickas till Certitrades galleria! Hur proffsigt ser det ut? Vet ingen annan leverantör av kortbetalningar som utnyttjar kundernas kunder på detta vis. Jag har varit mycket nöjd med Certitrade tidigare men detta är skamligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tidigare kört med Paynova men då var det krångel med att det skulle skapas Paynova-plånböcker och återbetalningar gick inte till kundens kort utan till deras plånbok hos Paynova. När jag läser på deras hemsida kan jag inte se att de längre använder sig av denna plånbok. Är Paynova ett fullvärdigt alternativ till Certitrade?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Men om du inte är med i gallerian så kommer inte den pushas på din betalsida heller. Åtminstone är det så jag förstått det. Så det är inget problem väl?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan inte förstå varför det skulle vara dåligt att var med i gallerian, det måste gangna alla, speciellt om man har en ny butik. varför skulle det vara dåligt? självklart bör det vara frivilligt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Paynova såg ju intressant ut i jämförelsen, de verkar vara likvärdiga CertiTrade (med endast högre startavgift). Är det ett bra alternativ att byta till för oss som har CertiTrade?
Vill inte ha en tjänst med virtuella plånböcker och det får gärna finnas färdiga betalmoduler för de vanligaste webbshopparna. Hur fungerar Paynova för er som har det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker spontant att det är sjukt men något som de nästan påtvingar.
Det kostar 1000: - i en startavgift sedan inför de en veckoavgift 48: - . Varför kalla det för en veckoavgift, bara det stinker.... Det borde kallas för en månadsavgift 4x48= 192: - per månad. Är det inte nya regler på kortbetalningar som kostar pengar typ säkerhet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|