FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Vänner,
Tacksam för feedback och kritik för min blogg www. 3 d o . se Tanken med designen är att störst intresse läggs på texten och innehållet. Hade du velat se ett utdrag av ett inlägg och sedan klicka på det om det låter intressant eller är det bra om hela inlägget syns på första sidan? Tycker du att det är enkelt att navigera? ps. jag har inte skapat designen. Tack på förhand ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag gillar enkelheten. Det är såå bra för mycket text. En sak jag tyckte var underligt var dina bilder ligga för nära texten, kanske använda lite mer padding? Och Välkommen till 3DO är lite för långt till vänster om man jämför med resten av sidospalten. Kanske ska vara så? Jag gillar designen i huvudet också.
Offtopic: varför sätter många så många mellanrum på sin URL, räcker det inte med 1 mellanrum eller inga alls(?) :s www. 3 d o . se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Enkelheten är en av sakerna jag strävade efter, sant med att bilderna ligger för nära, ska fixa till det.
Jo det är meningen att Välkommen till, ska vara lite mer till vänster. Hehe, jag vet inte om mellanrummen, ville bara bara säker på att denna tråden inte kommer med hos google ![]() Så du tycker att mycket text på framsidan är bra alltså, har sett att många visar bara utdrag av inläggen på framsidan. Det är nog bara för att man ska kunna få plats med många inlägg utan att första sidan blir jätte lång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det ser lite konstigt ut i Opera. Menyn och ramen mellan högerkolumn och innehåll ser inte ut att fungera korrekt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|