FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, tack Fredrik.an
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare grabbar och tjejer!!
Nu har jag hållt på LITE!.. Jag har gjort 5 bilder nu, dom alla innehåller väldigt små förändringar, men stora i sin helhet.. ![]() Jonssonfredrik.se/1.jpg Jonssonfredrik.se/2.jpg Jonssonfredrik.se/3.jpg Jonssonfredrik.se/4.jpg Jonssonfredrik.se/5.jpg Vilken idé tycker du att jag ska utveckla mer på? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej WeaZear.
![]() jag tyckte de såg helt galet utan en ram. Jag tog och gjorde de träckade linjerna till heldragna istället, och gjorde dom ännu mer gråtoniga. De vart snyggare ![]() jag tror jag börjar bli rätt nöjd snart.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kanske inte ska ta creds för bakgrunden eftersom att du faktiskt inte har gjort den?
Sen förstår jag inte bredden på sidan, alltså. Det är en sak med folk som gör så att det ska fungera med 800x600, man kan skratta åt det. Men herre gud, det här funkar ju alldeles utmärkt på 640x480! Lite mer bredd, annars kommer det se riktigt dåligt ut på en stor skärm. Menyn är väldigt otydlig, grått på grått? Ta en titt på headern, du har missat väldigt basic symetri. Runt fjortis-närbilden på din tjej så är det mycket mer marginal på sidorna än upp och ner? Jag antar att det är ett misstag eftersom att det i mina ögon... inte ser så bra ut, om man ska säga det snällt ![]() Försök att ta mer inspiration från andra! Gå inte bara lös med brushes i PS, det är (oftast) inget unikt. Kombinera istället sånt du ser på andra sidor med dina egna idéer och skapa någonting nytt! Förövrigt så skulle jag aldrig lägga vit text på en svart bakgrund, men det är väll mest en smakfråga. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare KarlRoos. Nej då, klart jag inte gör. Gick och hittade bakgrunden på internet, och tyckte den va förjäkla snygg, så jag använde den. Den va gratis, såå, varför inte lixom
![]() Okej. Nej jag tänkte faktiskt inte på marginalen där, bra att du sa de! ![]() Aa, men du ser iaf vad de står, utan att anstränga dig, eller hur? eller kanske bara jag som har sån underbar syn? ![]() ![]() Bilden på min tjej va för smal i bredd, så jag ansåg att ögonen va de finaste på henne, så man kunde fokusera på dom istället för hela bilden ![]() ![]() ![]() Tack för din tid och funderingar iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
haha ojdå, sorry! såg inte att de hade blivit en ny sida på tråden, så jag missade ditt inlägg kalasboll.. Nä precis, jag har inte tagit någon credit för min bakgrund alls.
![]() WeaZear: tack så mycket. tyckte jag med faktiskt ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|