FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tänkte höra om någon relativt nyligen köpt ny skärm till datorn eller har förstahandskunskaper av andra anledningar.
Är ute efter en ny svart skärm till stationära datorn som ska vara runt 21-22" har jag tänkt. Har alltid haft 17" så det känns som ett bra lyft. Widescreen är nog att föredra om det inte stör för mycket när man arbetar med datorn? Använder den delvis för att se film på men har aldrig haft widescreen förut när jag arbetat med något. Några konkreta tips eller ska jag ta första bästa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan säga att överlag gör samsung väldigt bra skärmar och de är väl värda en titt. Se till att du väljer en skärm som går att höja och sänka samt vrida lätt (samsung t.ex.) det är väl värt de extra pengarna för att kunna ställa in skärmen så som du vill ha den. Widescreen ska du absolut ha, det är väldigt skönt att arbeta i då du får plats med så mycket på bredden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är inne på att köpa Samsung T220, då jag har en matchande TV
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gillar bättre två små (19") bättre än en stor skrärm, tycker det blir mycket smidigare eftersom man ofta vill köra program i heltskärm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade nog köpt en 24 tums, finns för 3000kr om man vill ha det billigaste.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man vill ha kombinerad vettig dataskärm och möjligheter till att se TV i samma enhet, vad ska man då skaffa?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag skapade en liten bild så du kan jämföra arbetsytan lite.... http://doggydevotion.com/desktopstorlekar.jpg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror jag hittat rätt nu.. Samsung Syncmaster T220HD som även fungerar som en TV
![]() Väldigt prisvärt med tanke på att min gamla tjock-TV i sovrummet ligger högt på priolistan över utbytbara produkter. Strax efter bildskärmen då.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kör på 2 x HP L2045W (20") och är mycket nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|