FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
22" med upplösning 1680x ... är helt meningslöst då man inte får riktigt plats med två fönster. Själv köpte jag en 27" som har 1920x... samma som en 24" och tycker det är lagom för att just ha två fönster öppna bredvid varandra. Skulle dock inte tacka nej till en 30".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Får ni som sitter med gigantiska skärmar inte ont i ögonen efter ett tag? Själv sitter jag på en 17'', och det kan bli tröttsamt efter några timmar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag köpte Samsungs nya 23" skärm med upplösningen 2048x1152 som jag tycker fungerar väldigt bra i förhållande till priset. Jag har en laptop med relativt hög upplösning (1680x1050 på 15.4") och var därför ute efter en skärm med så hög pixeltäthet som möjligt (1680x1050 på 22" som fortfarande är vanligast går helt bort), och dessutom uppskattar jag 16:9 formatet jmf. med 16:10 som fortfarande är vanligast.
Klarar 2 A4 på bredden, och Samsungs "MultiScreen" programvara är faktiskt ganska smidig, även om den inte fungerar för 64bitars program. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade en 17" för nåt år sedan och byte till en 22". Helt plötsligt fick man plats med allt..
http://img19.imageshack.us/img19/8750/desktop02rw8.png Nästa gång blir det en till 22" eller 24" och uppåt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||