FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||||||||||
|
||||||||||||
Medlem
|
Så nu försöker du skylla ifrån dig? Jag har mycket väl förklarat hela situationen för varje supporttekniker jag mailat eller pratat med. Allt finns dokumenterat. Svaren jag har fått har varit tota
Denna situation har uppstått pga en rad fel, men allt kunde ha lösts på 10 minuter om ni hade haft engagerad och/eller kompetent personal. Det har ni inte, och därför väljer vi nu Binero. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Ringer in när jag kommer tillbaka, teknikern skulle kolla upp saken och återkom senare med detta mail: Citat:
Citat:
Citat:
Telefonsamtal och rätt brysk ton nu.. fick mailsvar: Citat:
Citat:
Kunde som inte kunnat kolla någon sorts loggar och sett detta lite tidigare? Det fick vi reda på först idag, nästan exakt tre veckor efter att ärendet startades. Kom ihåg att detta inte är något snikigt privatkonto, detta är det dyra företagskonto som dom vill att alla ska uppgradera till hela tiden. Nu går vi vidare och får tillbaka pengar. Gott det, synd bara att vi förlorat en jäkla massa tid på detta skräpet. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag försöker absolut inte skylla ifrån mig, utan snarare ge er en insyn i hur det ser ut från vår sida. Allting är inte alltid så enkelt som det verkar...
Givetvis var det otroligt tråkigt att det hela skulle bero på ett teckenkodningsproblem som upptäcktes allt för sent. Men vi frågade er faktiskt ifall det faktiskt har fungerat (i och med att det inte borde göra det). Men ni ville genomföra själva flytten ändå, och sen lyckades vi klanta oss fullständigt. Det är inget som jag försöker förneka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det mest intressanta med den här tråden är attityden från jgabor i början av diskussionen där allt förnekas. Tydligen hade Sulos inlägg effekt.
Och oavsett om kunden hade varit en idiot så borde supporten ha klarat av att flytta webbplatsen efter en månad...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker herrarna Zetterström och Sulo borde hålla sig borta från diskussionen oavsett om ni har rätt eller inte....
Tyvärr får man nog räkna med såna här missar på billigare webbhotell. Långt ifrån alla har dock dåliga erfarenheter av Surftown. Har själv haft kunder som legat där och varit mycket nöjda med allt.
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
|
Citat:
Den största förvirringen uppstod när ni krävde oss på betalning för ett linuxkonto när vi redan hade det windowskonto som vi skulle ha, vilket du för övrigt förnekat i denna tråd att någonsin inträffat. Och att ni fortfarande efter 2 månader inte vet vilken typ av server sajten legat på i 2 år är ett mysterium av gigantiska mått tycker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
|
Citat:
Sedan kan man väl fråga hur många timmars idioti någon fått ta kostnaden för, för en sak som max borde tagit 5-10 min att lösa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Fast... Jag har både surftown och binero som kostar det dubbla. Jag är betydligt mer nöjd med sufttown. jag gillar bland annat surftowns kontrollpanel och jag gillar inte bineros extremt korta och halvspydiga supportsvar. <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tydligen inte, detta var faktiskt rätt dyrt! Det är inte 29:- i månaden vi pratar om här. ca 3000:- per år tror jag att vi fick betala. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag trodde inte det var sån skillnad mellan avancerat privatpakat och ditt företagspaket. Då borde det va lite mer klass på ditt paket tycker jag ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|