FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej
Jag har en kompis som har läst i USA ett år och ska strax flyga hem. Han erbjöd sig då att ta med sig något hem åt mig fall jag ville köpa något. Självklart sa jag, ja! Men frågan är vad jag ska köpa. Var inne lite på en iPhone men så värst mycket billigare verkar det inte vara. Även inne på någon Sony Vaio runt 5000kr. Finns det något annat som vore schyst? Har tänkt mig något runt 5000kr. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kameraoptik och kläder.
Dollarn är så dyr nu att vissa saker knappt lönar sig längre. En laptop med amerikanskt tangentbord är inte jätteskoj. Kolla att du har garanti i Sverige och att det verkligen blir billigare när man räknar in amerikanska momsen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
BENSIN!!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kläder/skor är fantastiskt billigt här.
Om du lirar gitarr, så är en fender stratta en riktigt bra köp. Vet inte hur många strattor jag skicket hem till en kompis är ett riktigt gitarrfreak. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag bor i LA och som jag förstått det kan man inte köpa iPhone utan att teckna abonnemang längre? :-o
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag hade också amerikanskt tbord på min förra laptop och det funkar ju. Bara sätta lite lappar på tangenter. Problemet är att andrahandsvärdet är lägre på en sådan laptop samt att ibland kan det vara drygt att skifta mellan sin "vanliga" dator och laptopen och byta layout.
Men det är väl ingen superbig-deal egentligen näe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
10000 amerikanska flaggor av dålig kvalitet. Exportera dem sedan med prispåslag till mellanöstern.
Nä, skämt åsido. Dollarn står ju som sagt högt i kurs nu, inga 6,40 längre. Men kameragrejer och kläder är väl som sagt fortfarande ganska billigt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|