FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En systemkamera
http://www.dcresource.com/reviews/panasoni...iew/index.shtml skulle jag köpa. Du borde be din kompis sätta upp postbox på tex Mail Boxes, Etc, så han kan köpa varor i USA och få dem hemskickade till sig när han är i Sverige. Funkar jäkligt bra när jag köper varor på Ebay och Amazon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kläder, optik, instrument, ritplattor m.m men det är inte lika lönsamt med datorer längre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla förslag. Keep em coming! Får se vad det blir, fall det blir.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Målvaktsutrustning för hockey, min son behöver ny plock, stopp samt benskydd.
Reebok INT S blir bra samt 33" på benskydden. Hör av dig när prylarna är hemma ![]() Det är inte billigt att vara målvaktspappa ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Förskylningsmedicin! de har cocktailpiller med smärtstillande, antihistaminer och pseudoephidrin där. As bra om man måste göra nåt som kräver att man är lite pigg trots att man egetligen är kraftigt förkyld.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Yepp, theraflu och theraflu night och anda liknande preparat är det jag skulle satsa på. Tänk bara på att du egentligen inte får föra in dem i Sverige de innehåller nämligen preparat som är receptbelagda här och den förstnämnda innehåller en massa koffein. Samma aktiva substanser som i rinexin om jag inte är helt felinformerad.
En guldgruva är det i alla fall om man är förkyld, speciellt om man ska ut och flyga eller vill jobba etc. Ska dock tilläggas att Lemzip, som är typ samma sak, finns att få tag på i Storbrittanien och Irland. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|