Citat:
Ursprungligen postat av AddeBC
Citat:
Ursprungligen postat av Standout
AddeBC: de flesta telefoner jag har haft innan har kunnat göra betydligt fler saker än iPhone kan. Det är inte på grund av specarna man har telefonen, utan på grund av användarvänligheten.
|
Nu upprepar jag lite från tidigare inlägg...
Är det användarvänligt att inte kunna radera ett enskilt SMS?
Är det användarvänligt att inte kunna kopiera och klistra in?
Är det användarvänligt att inte kunna SMS en kontakt?
HTC's TouchFlo 3D är minst lika användarvänligt som Iphone emd tanke på att dem baxat konceptet rakt av. Dvs HTC Toch HD har alla funktioner dina tidigare telefoner haft plus ett gränsnitt som är mycket likt Iphones.
Ps. En imponerande funktion som kom med HTC Toch HD var att ta kort på visitkort och känna av alla info och trycka in i adressboken. I kontorsbelysning funkar det perfekt varje gång.
|
Det enda som inte går att göra på iPhonen av det du nämner är "kopiera och klistra in" funktionen, resten fungerar iaf på min telefon utan problem.
Var själv skeptisk till iPhone och allt därtill men valde endå att köpa en för någon månad sedan och erfarenheten har varit mycket positiv.
Som många andra lyckade tjänster/produkter så "funkar det bara" utan en massa krångel. Har tidigare ägt 4 olika Winmobiler och ett flertal övriga, men ingen kan mäta sig med iPhone enligt mig.