FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har HTC något liknande app store?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
16 gb 5.799,00 NKR ex moms. Framgår inget om att den är låst. Undrar om dom fraktar till Sverige?
edit: ex moms. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
iPhones (3G) som aldrig varit låsta går att köpa här för några hundringar mer än vad Telia ska ha för sitt refill-abonnemang:
http://www.arsadata.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men från en PC finns det en massa siter där du kan köpa applikationer till HTC... Ytterligare nackdelar som jag fick höra av en MAC MÄNNISKA som ångrar sitt iphone köp (inte ofta dem kryper till korset): Går inte att klippa och klistra i Iphone - Det går inte heller att Skicka en kontakt via SMS(!?!??!) Måste skriva nummret i ett nytt sms manuellt, sjukt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Är det användarvänligt att inte kunna radera ett enskilt SMS? Är det användarvänligt att inte kunna kopiera och klistra in? Är det användarvänligt att inte kunna SMS en kontakt? HTC's TouchFlo 3D är minst lika användarvänligt som Iphone emd tanke på att dem baxat konceptet rakt av. Dvs HTC Toch HD har alla funktioner dina tidigare telefoner haft plus ett gränsnitt som är mycket likt Iphones. Ps. En imponerande funktion som kom med HTC Toch HD var att ta kort på visitkort och känna av alla info och trycka in i adressboken. I kontorsbelysning funkar det perfekt varje gång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Same, same but d... Allt handlar om varumärke. Något Apple är grymma på! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Själv så hatar jag mac, men älskar iphone
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Testat köra mac ett par ggr men återgår till pc efter ett tag :P Men iphonen håller jag hårt i.
Kört ett antal win mobile nallar, dock inte de senaste tuch modellerna men tidigare är de inget som kan mäta sig alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har kört HTC sedan Qtek dagarna, och den senaste dvs TouchHD är en helt ny WM upplevelse. För en gångsskull så är det en telefon som faktiskt fungerar...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|