FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Tartareandesire,
Loopias avtalsvillkor känner jag väl till vid det här laget, jag läste dem även när jag skaffade webbhotellet, saken är den att Loopias halvofficiella löfte om slopande av uppsägningstid skedde under min avtalstid och jag försäkrade mig om att detta gällde även mig vilket gjorde att jag inte "planerade" min uppsägning utan tänkte att det tar jag när den dagen kommer. Ditt inlägg ser jag som innehållslöst, vad är det du vill ha sagt? Läste du artikeln överhuvudtaget? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Köpte ett par domäner.
Väldigt billigt, 1kr! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
drygt att man bara kan köpa 5 åt gången eller är det jag som är helt blåst och inte ser vart man kan köpa fler åt gången?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Jaha, så tog admin (Clarence) bort min avatar "Loopia suger" efter klagomål från "flertalet mot din (min avatar) under kvällen, och även från moderatorsgruppen". Ni vetvilka ni är,verkar inte vidare högt i tak här på Wn, antar att det har med annonspengar att göra, hej och hå.... Jag tycker iaf det är ett väldigt konstigt agerande från Loopia att vägra mig tillträde till mina domäner när tvisten handlar om en faktura angående webbhotell, får man göra så?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Den som har flest kunder 9 mars 2009 vinner..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
För att beställa flera domäner på en gång loggar man in på LoopiaDNS och väljer sedan Köp nytt domännamn under Extratjänster. Det tog ett tag innan jag hittade det igår. Gränsen går nog vid 100, 126 var för många, 92 fungerade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag passade på att gå upp lite tidigare i morse så att jag skulle kunna beställa när systemet förhoppningsvis var uppe igen.
Men så mycket blev det inte. Kanske ett trettiotal, jag hittade inte bulk-funktionen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hade köpt det om inte nästa år kostar typ 1000 kr eller nått...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|