FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit: Missade att det fanns en sida 2. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Kom bara ihåg att Loopia ljuger om att dom inte har någon uppsägningstid, SÅ ÄR INTE FALLET!! DOM BLANDAR PÅ GAMMALT SKOJAR-MANÉR IHOP AVTALSTID OCH UPPSÄGNINGSTID! Se vad internetworld skriver om dem tex:
"Loopias mygel är helruttet""Loopia mygel är helruttet" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ja, det va konstigt som Jimmie gillade och säga. Är detta ändrat än?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
"Får i övrigt påpeka att det i sig inte är speciellt märkvärdigt att ha en uppsägningstid. Loopia har aldrig försökt lura kunder utan det har hela tiden varit tydligt påpekat i avtalsvillkoren."
Om det inte vore så att dom själva gått ut med att dom slopat uppsägningstiden, dom gjorde det bla för att hänga på utvecklingen som Binero startade. Läs artikeln i Internetworld, finns flera om ämnet. Eller ännu bättre; mejla eller ring Loopia och ställ den enkla frågan; har ni någon bindningstid? Svaret du kommer att få är; nej, vi har ingen bindningstid. Dom kommer absolut inte att upplysa dig om att dom har en egen definition av ordet bindningstid. Mygel helt enkelt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag förstår att jag framstår som en rättshaverist, men saken är den att jag flera gånger hört mig för angående bindningstid och då fått samma enkla svar att dom absolut ingen bindningstid har. Men det är inte endast det som gjort mig förbannad, utan även deras sätt att hantera saken har varit dålig, tex så bestrider jag fakturan på webbhotellet, vad tror ni följden blir? Jo att jag inte kommer åt mina domäner i dns kontot, med andra ord; dom kör med utpressning, jag kommer alltså inte åt mina domäner överhuvudtaget om jag inte betalar fakturan för webbhotellet, och jag som trodde att det trots allt var två skilda saker! Det handlar om ungefär 20 domäner, inga skitdomäner för 1kr utan domäner som jag värdesätter och haft ett par år som jag inte kommer åt om jag inte betalar en faktura som jag bestridit och som alltså gäller för webbhotell, inte domäner!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är du som pratar strunt tartareandesire, inget har ändrats sen dess, samma avtalsvillkor då som nu, tycker du kan skippa din dryga ton.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om du fortfarande inte har läst nuvarande villkoren så gör det här: Loopias avtalsvillkor Och här är det senaste webbhotelltestet från Internetworld (där det även konstateras att Loopia ändrat sig på just denna punkt): Internetworlds webbhotelltest
![]() |
Svara |
|
|