FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Någon som vet något mer? Försökte ringa mobilnumret, men fick inget svar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Testa att sms:a till mobilnumret, ska tydligen vara bättre än att ringa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
[09:34:15] <@SpaceDump> Jine - Strömavbrott i Solna.
[09:34:26] <@SpaceDump> Jine - Fast jag vet inte om den är tillbaks nu eller inte. :/ [09:45:27] <Jine> Bra att dom har UPS med ![]() [09:46:36] <@SpaceDump> Jine - Visst är det? ![]() [09:46:45] <@SpaceDump> Jine - De HAR ju faktiskt UPS. [09:48:00] <Jine> Säger dom ja. [09:48:06] <Jine> Men det är ju asbra att skiten är inkopplad med! =D [09:48:10] <Jine> Speciellt åt deras EGNA sidor [09:48:12] <Jine> ABSOLUT. [09:48:45] <Jine> PRQ UPS: http://www.global-b2b-network.com/direct/d...0099696/UPS.jpg [09:48:56] <@SpaceDump> Jine - Ja, det är det jag menar, det står en UPS där borta. ![]() [09:49:28] <@SpaceDump> "nyservad" med nya batterier och allt. [09:49:36] <Jine> En UPS-bil kanske du menar? [09:49:37] <Jine> http://www.auto-centrum-randers.dk/galleri...s/UPS%20Bil.jpg [09:49:43] <Jine> Med nytt batteri och diselmotor! Hehe. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Uppe igen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Min huvudburk kom upp igen kl 8.08 enligt Pingdom-loggen. Grann-servern (som jag har koll på som referens) verkar inte ha vaknat ännu ens..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Inte så konstigt kanske vid strömavbrott * Säkringen dör vid strömavbrott, eller den dör för det är starka start strömar när alla servrar startar samtidigt * Hårdvaran dör vilken kan hända vid ostabil el eller strömavbrott * Trasig disk eller korrupt filsystem * Den startar inte av någon annan orsak Så handlar rätt mycket om tur hur illa det blir vid strömavbrott. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack jag vet, förra gången fick vi reparera databaser i flera timmar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Medlem
|
När min burk väl gick att nå igen hade den varit igång hela tiden. Dvs antingen har den reservkraft, eller så var det inget strömavbrott.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Då måste man ju ha en raidcontroller till att börja med :-)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|