FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ok, jag måste ha missat något i reglerna, så kontentan är att wn kan fungera som ett supportforum? Är alla överens om att wn ska kunna fungera som ett supportforumet så ger jag mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
|
Och vem har sagt att det inte kan fungera som supportforum? Finns ju t.o.m. officiella supporttrådar.
Har du nått emot PRQ så maila dom [email protected] Har du frågor om WN's regler så finns det trådar avsedda för detta. Har du nått emot mig så ta det i ett PM, annars förstår jag inte riktigt din reaktion på min fråga. PRQ har bytt ägare och sedan dess är det lite problematiskt få tag på företaget. Detta är intressant för båda gamla och nya kunder. PRQ har inget eget supportforum och har aldrig tidigare haft nått emot att hålla kontakt med sina kunder denna väg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite utdrag från andra support trådar..
Jonny Citat:
Citat:
Thomas Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det är av allmänt intresse att vi efter 16 timmars försök med:
* telefonsamtal till supportnumret * mail till supporten * meddelande på mobilsvar * tråd på WN fortfarande inte fått tag på någon representant för PRQ. Rätt illa när man har en server nere. Lovar att rapportera här när/om detta löser sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan rapportera att detta löste sig. Vi åkte ner till serverhallen i solna, ringde ett nummer som stod på dörren och fick kontakt med en person. Denna person förmedlade sedan kontakt med PRQ-personal och 30 minuter senare kom vi in i lokalen.
Felet på servern berodde inte på PRQ, men man kunde önska att det var lite lättare att komma i kontakt med personalen. Detta ska tydligen lösas inom den närmsta månaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, det rader organisatoriska problem, som sagt... Fran februari kommer det iaf finnas folk pa plats konstant och ordentlig tele forutom mobiltelefonen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Något som är nere? sedan ca: 8.00 Hemsidan är också nere, samt ingen access till en av mina servrar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag trodde att det var vår server igen först, men där ser man.. den här gången är det PRQ
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
[07:45:55] * xxx ([email protected]) Quit (Read error: Operation timed out)
[07:46:09] * @xxx ([email protected]) Quit (Read error: Operation timed out) [07:47:07] * xxx ([email protected]) Quit (Read error: Operation timed out Yepp, där dog PRQ... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|