FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har gjort tre nya enkla "header-loggor" för tre framtida hemsidor. Funkar de, eller vad bör jag ändra på? Mycket tacksam för konstruktiv respons!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Två:
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sista:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ko Lanta
VillaSamui ISAN.NU om det stämmer så tycker jag de ser OK ut som loggor, ISANU.NU var väl lite ónödigt skrikig med sin illröda färg men det kanske har något med sitens innehåll att göra och då kanske det klarnar om det har det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hade du inte en lång tråd dedikerad just till den där Villa Samui's logo förut? Jag tycker den pekar alldeles för lite på att det är till en sida om en villa/ett hus.
Isan.nu är direkt obehagligt att titta på. Första var fin. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej och tack för svar!
Helt rätt med villaloggan, jag har väl blivit senil sen sist. Jag håller på med sajten nu så den åkte med i farten. "Isan-sajten" skall förmodligen delvis bli klarröd, precis som loggan. Härmed är ni med känsliga ögon varnade ;-) Seriöst har ju färger som skrikrosa och liknande varit rätt inne ett tag så jag tror nog att ganska många kommer stå ut med lite #FF0000, men tack för synpunkten! Jag skall se hur det ser ut när sajten kommer på plats.
![]() |
Svara |
|
|