FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vi testar nu vår site: www.logodirekt.se och vill ha mer tips om användarvänligheten, utseende, programmering samt allmän funktionalitet. Vänligen lämna feedback till mig liten som stor. Tack så mycket på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Första reaktionen är att ni får jobba lite på komprimeringen på er egna logga innan jag skulle köpa en logga av er;
![]() Sen tycker jag all rubriktext ser hemsk ut, varför har ni den som en bild och inte som text? Gör om, gör rätt. Exempel: ![]() Kundfeedbacken känns påhittad, jag säger inte att den är det. Men känns som google-translation gjort jobbet åt er.. Jag bara undrar hur mycket support man kan behöva när man köper en logotype. (Dom logotyper jag beställt har jag aldrig behövt någon support för) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
sen om man kollar på era design paket.
ju större påaket man köper ju mer förlorar man. det är samma pris att köpa två brons som ett guld och då på brons paketen får man två extra förslag. Borde ju vara ju större paket ju mer får man. alltså typ. samma pris på dom. men kanske 6,10,20 förslag. Om man gör ett exempel med Cola. 1st burk 33cl kostar runt 8kr. medans en flaska på 1,5 lite kostar 15kr. Så liter priset sjunker ju större man köper. som med er borde det vara större paket så borde om man delar upp priset i "per förslag" så blir gud dyrare. Det ser väldigt oprofesionellt ut |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
I silverpaketet ingår förutom 8 logotypförslag; design av kuvert och brevpapper. I Guld ingår kuvert, brevpapper och visitkort med upp till fem namn. Det är därför det är lite dyrare med de paketen. Men förstår hur du menar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har lite feedback att ge. Det är nu 3 dygn sedan jag betalade i förskott. Inom 24 timmar har man sin logga står det. Men jag har inte ens fått besked om att det kanske dröjer lite längre....?
Sånt är viktigare än layouten. Lova runt och hålla tunt, är farligt för genast är det nån som vädrar sitt missnöje på ett forum... Väntar med spänning på logoförslagen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inga fler svenska referenser? Kan kännas bra att man har något som svenskar känner igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ser med spänning fram emot förslagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
jochen: Jag är nyfiken. Vem är det som ritar era loggor? Outsourcar ni det till Indien, USA eller Baltikum? Eller är det svenska designers som skapar designen?
Sen skulle jag vilja gärna ha en konkret kontaktinformation, adress eller telefonnummer till ert företag på sajten. Personligen beställer jag sällan saker av företag som är blygsamma med telefonnummer, särskilt när det handlar om saker som skall skapas genom en dialog med kunden. Det är ju helt annan sak om man skall handla tex extern disk... då är det andra faktorer som är viktigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorry, men det var ingen vidare logga ni själv har...skulle aldrig beställa något
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|