FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som varit i kontakt med DIBS support under gårdagen och fått uppgifter om eventuella kompensationer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Admin fungerar fortfarande inte, senaste budet idag efter lunch men de sa det i går med, men rent teknisk så är det fortfarande efter lunch i går....
Dock så sa de att de har möjlighet att trycka på utgångna transaktioner om man inte hinner debitera dem, Har inte fått något svar på dibs, då min säljkontakt var på semester. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har haft många beställningar med kreditkort senaste dygnet men är lite rädd att det inte är helt genomförda köp pga att jag inte kommer åt admin, är det någon som kör med full api och som har fått utbetalning efter deras haveri?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nuså kan man komma åt Admin o ta betalt igen *pust*. Då återstår bara att se hur stor skadan blev :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon här på wn som använder Sveawebpay som betalväxel för kortbetalningar?
Har fått väldigt bra offert från dom och tänkte byta men hittar inga referenskunder som använder sig av dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Nykomling
|
eboy99, jag har också tagit in ett prisförslag från dom (och tipsat om att de ska erb. bra pris till de som har dibs >
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tilläggas i detta helvete är att vårt 2009 resultat för kortbetalning är uruselt pga. allt deras j:a strul. Tack och lov har vi många fler betalningsvägar men tappet syns ändå! Vågar man lite på DiBs i fortsättningen? Kanske de har fixat alla sina fel men då de sagt så så många gånger förut och att lita på detta enbart har kostat en massa pengar för våran del så är det högst tveksamt och känns som ett jäkligt osäkert kort!
Byta till en annan leverantör av denna lösning kan kännas minst lika osäkert som att ha kvar det man har... man vet ju inte vad man får men frågan är ju om man kan någonsin kan få det värre än vdet man haft ... Är nog ganska svårslaget :-/ Hade DiBs ersatt vid varje strul så hade jag inte sagt något, hade dibs inte krävt betalt för att man ska få felanmäla och få klara besked om downtime etc. så hade jag kanske inte varit fullt så negativ. som det är nu så sitter man och känner enbart ilska mot DiBs och hur de har behanlat en som kund genom alla stul och stopp... och att då nu på sluttampen försöka blidka en med lite socker och ersättning... sent påkommet även om det finns ord som... bättre sent än aldrig... Hur länge dröjer det tills nästa stopp, en vecka, en månad, två, hur många stopp tål en e-handel och hur många kunder går förlorade... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har fått 1,5kr/trans samt en månadsavgift på 295kr, i dagsläget så halverar vi nästan kostnaden som vi har till Dibs, men det är som du säger, kan man lita på att det inte strular hos dem??
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|