FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det någon sida som listar distributörer som har just dropshipping? Hur gör ni andra egentligen när ni letar leverantörer, finns det någon bra sida man kan använda eller är det bara att söka på Google och hoppas man hittar det bästa? Anser mig själv ha svårt för att hitta just leverantörer till idéer jag fått, hittar mest andra sidor som säljer eller så. Gäller både att hitta leverantörer i Sverige som utomlands, använder jag kanske fel sökord?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Webbot: Hör ju du med samfrakt? Tex. om jag köper en produkt du har i lager + några som du har ute hos "dropshipping" ? Får jag flera olika paket eller ett?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
komplett.se kör drop.... gjorde det iallafall för 1.5 år sen, när jag frågade!
skulle själv vilja veta fler svenska? alla sortes varor! någon som vet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
lama: komplett kör inte direktleverans från distributören, dom har eget lager.
här har ni 2 st PDF:er som går att köpa från IDG med info ang distributörer i sverige. http://shop.idg.se/pdf/ArticleSearch.asp?s...ribut%F6rslista En sak jag glömde nämna i min lista varför man inte skall använda "dropshipping" är att alla distar har börjat ta väldigt saftigt betalat för att använda denna lösning. räkna med mellan 100 och 180 kr per distributör. Åter igen, jag rekommenderar inte denna lösning ( inom data/hemelektronik och svenska distributörer ).. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|