FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Liknande frågeställning har varit uppe sedan tidigare från mig, men det har bara blivit problem. Anledningen till detta är att vår affärsmodell är inte helt okej att bedriva innanför EU pga diverse EU-direktiv. Hur som helst så söker vi en kortleverantör ("PSP") helt utanför EU. Vi har försökt hitta en del genom det tradionella sättet, Google, men helt utan resultat. Skulle uppskatta all feedback vi kan få på diverse företag, som ni gärna har erfarenhet av, som tillhandlahåller PSP tjänster. /eliasson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har du några tips på en kortleverantör utan för EU så får du gärna dela med dig. ![]() Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför uppfinna hjulet?
Hur gör de större aktörerna i din bransch? Kolla på Pokerstars, 24h, Fulltilt, Pokerroom med flera. Bara en idé men hoppas att du hittar vad du söker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade en kund som provade på "lägsta-unika-bud"-hysterin i egen regi. Efter många om och men, med bland annat Paynova, slutade det med att de använde sig av PayPal. Det fungerade bra tills dess att de frys kontot för att bli kontrollerat för eventuella bedrägeri. Men det löste sig tillslut. Trots allt vill jag rekommendera PayPal för dess internationella stöd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hur som helst så är affärsmodellen inte helt okej att genomföra, och därför söker vi endast en PSP utanför EU - helt enkelt. Citat:
Jag är tacksam för att ni försöker hitta en "workaround", men eftersom affärsmodellen är helt okänd för Er så hade jag varit tacksam om jag får mera rekommendationer om PSPs utanför EU ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|