FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är inte heller nöjd med loggan. Jag vet dock inte hur jag ska få den bra...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Själv tycker jag att det sista förslaget nog skulle göra susens utan "boken", med bara texten, strecken under den & palmen.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men lägg till 2 som vandrar med rygsäck i stället för boken kanske.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
![]() Nu har jag bett dem ta fram en ny variant på alternativ 4 som är mer stilren och detta blev resultatet. Jag är iaf nöjd. Någon som har starka åsikter emot loggan innan jag ber dem att leverera den till mig? Saknar ni att det står Resejournalen och inte Resejournalen.se, dvs att det inte står uttryckligen .se? Jag har tröttnat på att det står vilken top-domän man är på, det vet man ju! MEN det är kanske klokt för att pränta in adressen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Får man fråga hur många förslag du fick och vad kalaset kostade?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker gamla 4:ans typsnitt men den senaste layouten (texten till höger) skulle se modernt och fint ut. Gillar inte riktigt typsnittet på den senare, ser inte tillräckligt speciellt ut utan ett sådant där som Svensson använder på sina hemmagjorda inbjudningskort.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Skrev fel. Typsnittet från gamla 4:an var inte så snyggt men typsnittet från den gamla 2:an ser modernt ut
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Det blir väldigt grönt med den sista logotypen, men den är helt okej. Den lockar de som vandrar i berg och vill uppleva häftig natur, men många av de som är ute och backpackar så är en stor del av resan att vara i en stad, festa och ligga på stranden.
Nu kanske iofs det är så att den gruppen som vill uppleva häftig natur är de som vill vara lite alternativa och skriva på resejournalen.se ist. för resedagboken.se. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|