FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
4an e tydlig , gillar den skarpt, men som några har påpekat skulle en journal känslan förstärkas lite , fina förslag =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
2an och 3an känns väldigt mycket jakt, förstår inte syftet med en fågel i ett sikte.
4an känns väldigt mycket friluftsliv. 5an var riktigt bra. Skulle utan tvekan valt den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
om du skalar ner boken från 5an och lägger den snett över 4an har du ett vinnande koncept
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Alternativ 5, utan tvekan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tvåans text med fyrans bild är mitt personliga tycke...
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker 5:an ser ut som en tsunami som är på väg att skölja bort två hotell. :S Men 4:an var riktigt snygg!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
4:an tyckte jag såg bäst ut, men som många andra påpekat kanske den inte tydligt beskriver din sajt.
Kan du inte ha en bok bakom, och sedan ha det runda (fast ngt mindre) som en del av ett förstoringsglas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag fått ett nytt förslag. Det är en blandning mellan de olika alternativen. Palmen från 1:an, vågen från 2:an, berget från 4:an, boken från 5:an samt ett nytt typsnitt.
Åsikter? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fyran är klart snyggast medans nr 5 säger mest vad du vill göra. En kombination kanske ?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ups, såg inte att du gjort om den där, sorry
![]() Ok, nya förslaget: Gillade inte riktigt palmen, den "hänger på kanten" så att säga. Om man ska vara petig kanske jag sett helt ett annat motiv i "boken" också. Gissar att sajten är lite som resedagboken? Dvs. rätt mycket ungdommar som "backpackar"? I så fall skulle det vara trevligt att ha med det, kanske en ryggsäck och ett pass? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|