FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Internet Sweden,
Haha "Hejja Jonathan"... Fiffigt! Det går ju inte veta vem du hejar på! ![]() Nej, men allvarligt talat. Vi är beredda på en mäkta besvikelse. Och det är helt ok med oss... Det viktigaste för oss är att vi har gjort vad vi har kunnat. Vi hade givetvis velat föra fram detta i form av en "gemensam talan", och borde i efterhand kanske fört fram vår kritik på de möten vi har haft med Registrars.se. Men nu blev så inte fallet, och det har vi oss själva att skylla på. Men oavsett så vågar vi i alla fall stå för vår åsikt även när "95%" inte håller med oss, och är tillräckligt öppna mot våra kunder med att berätta hur det ligger till. Tanken var ju faktiskt inte att vi skulle göra en "höna av en fjäder", som Sulo lägger fram det som, och det var inte ens vi som skapade tråden. Jag har endast svarat på de frågor som ställts, så ärligt och öppet som jag bara har kunnat. Vårt syfte är givetvis inte att det ska bli någon form av "vilda västern", och det tror vi heller inte att det kommer resultera i. Men jag håller med om att Registrars.se bör få en viktigare roll i och med den nya affärsmodellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Helt otroligt...
Sulo, du anklagar oss först för respektlöshet mot de andra ombuden, och sedan gör du precis detsamma genom att försöka blanda in vilket ombud eng3l jobbade för - trots att han var väldigt tydlig med han inte önskade detta. Sådan "öppenhet" klarar vi oss utan... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha, lika glasklar som .SE's subventionering menar du? Nåja, oavsett var det väldigt onödigt av dig att ta upp.
Och jag väntar för övrigt fortfarande på en förklaring på varför Sveriges mest öppna webbhotell raderar blogginlägg där de är väldigt kritiska mot ett annat webbhotell... Vågar ni inte stå för era åsikter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vi vågar givetvis stå för våra åsikter. Om du hade haft koll på den svenska domän- och webbhotellsmarknaden så hade du nog varit medveten om att jag är en av de mest åsiktsfulla och frispråkiga personerna som finns här. Det finns inte många som har varit lika högljudda och modiga som mig, både på gott och ont. Vi har närmare ett 50-tal opublicerade inlägg i vår blogg. När vi publicerar något så vill vi att det inlägget ska ha rätt budskap, vid rätt tidpunkt och vara avsett för rätt målgrupp. Det har flera gånger hänt att ett inlägg har publicerats, för att därefter tas bort pga att vi inte känt att dessa faktorer har uppfyllts ordentligt. På inget sätt har detta något att göra med att vi är Sveriges mest öppna webbhotell. Så, sluta tramsa nu Gabor. Du gör bara bort dig ännu mer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mycket snack och lite hockey!! Se så, sluta smutskasta varandra och ge mig billiga domäner, och massor ska jag kunna registrera och det är snart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilken otroligt barnslig argumentationsteknik du använder dig av...
Det verkar som om jag har fått min uppfattning, som jag delar med fler personer du har varit i diskussion med, bekräftad. Det vill säga att så snart man inte delar din åsikt, så anser du en vara "tramsig". Som om du har drabbats av någon form av tokhybris... Jag finner det dessutom otroligt tråkigt att ni faktiskt inte vågar stå för den skarpa kritik ni framförde i ert tillbakadragna blogginlägg, oavsett vilken dålig bortförklaring du försöker dra till med. Förhoppningsvis kom någonting gott ur det hela, genom att ni i alla fall uppskattade min gåva jag sände er. Jag tänker inte delta i en diskussion på dagisnivå, där man accepterar respektlöshet och personliga påhopp. Jag kommer därför att inte svara på fler inlägg i denna tråden. Skulle någon ha synpunkter eller frågor att ställa mig, så är ni välkomna att göra detta via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gabor, våra åsikter går inte helt isär. Jag har trots allt försökt avsluta den här diskussionen ett bra tag nu.
![]() Personliga angrepp är vanligtvis den sista vägen ut ur en diskussion, när man håller på att förlora och saknar möjlighet till vidare (konkret) argumentation. Jag kan inte se att jag har haft något behov av det. Allt jag gjorde var att be dig sluta tramsa, eftersom du inte höll dig till ämnet för denna tråd, varpå du nu hävdar att jag har tokhybris. Så mycket för ditt påstående om personliga angrepp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Binero startar sin kampanj: .se och .eu för 25:-/st (max 25 st. per person)
Bineros kampanj |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|