FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Loopia har nu gått ut med kompensationsalternativ för att plåstra över e-postproblemen som har vart under en längre tid.
Detta har man att välja på: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Haha! Skamligt.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Riktigt dåliga alternativ. Jag skickade för övrigt en supportfråga igår förmiddag då jag inte kunnat komma åt min mail på 24 timmar. Jag väntar fortfarande på svar... Vad har hänt med Loopia egentligen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade blivit förolämpad om jag hade blivit drabbad av e-posthärvan och fått den där skiten erbjuden som kompensation.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Att Loopia inte skäms, självklart att dom ger ut sånna kompensationer
så att dom kan tjäna pengar på det nästkommande år. Det är så skamligt att det finns inga ord.. Har Loopia blitt en snikig surtant som bara vill roffa åt sig eller ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Loopia kan ta sig i bajan.
De kunde lika gärna spottat mig i ansiktet som att kalla det där kompensation. De där asen i Västerås komplicerade affärer för mig som var värda _riktiga_ pengar när de var inkompentena med e-posten, inte den där skiten de sätter ett merförsäljning-nästa-år-värde på. Detta kommer få flertalet viktiga kunder att få tummen ur och byta till något vettigare alternativ. Co-location kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Haha, jag läste listan först och tänkte "Är det där allt kunderna får som kompensation?" och trodde att man fick alla tre, sen såg jag att man var tvungen att välja EN av dem..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har förlorat minst 20 000 kr, bara det jag kunnat räkna till med beställningar som kommer via mail och inte blivit levererade i tid.
Skulle dessa alternativ hjälpa mig? att ha större epostkonto som inte fungerar är väl knappast en kompensation? Sedan gällande supporten så är det under all kritik ja, senaste tjejen jag pratade med fick en mindre uttskälninge efter några samtal fram och tillbaka. Det krävdes ca 10 mail för att hon skulle åtgärda saken, och i varje svar envisades hon att det är jag som gjort fel (gällde uppsättning av blogg). Jag har satt upp många bloggar så jag vet exakt hur det fungerar. Till slut hittade hon felet och vips så fungerade allt. Ingen har ens bett om ursäkt för att jag fick skriva en massa mail fram och tillbaka. Om inte loopia ser över sin verksamhet snart så finns det bara småkids som är kvar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Davve, hur kan du driva en såpass vinstgivande verksamhet på delade servrar? Det verkar i min mening inte smart alls. Investera i riktig hosting, med SLA och redundanta resurser.
Att komma och klaga om sånt här när du betalar runt 100 spänn i månaden anser jag helt fel. Det är lika med en lunch på McDonalds. Tycker du din verksamhet är värd en lunch på McDonalds i månaden? För övrigt kanske du bör läsa avtalet du accepterade när du köpte webkontot, där Loopia förmodligen avskriver sig ansvaret för eventuell nedtid. Men vad vet jag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|