Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Strongbox AB skickar falska fakturor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-04-30, 23:01 #41
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Citat:
Originally posted by itkraft@Apr 30 2009, 19:17
Som ansvarig utgivare av http://www.aspsidan.se kan jag nämna att även jag tillsammans med Strongbox erbjöd medlemmarna för ganska länge sedan ett gratis konto under 1 år (12 månader) därefter ordinarie pris om man fortsatte som kund.
Många av Aspsidans medlemmar nappade på detta erbjudande och inte en enda som kom till min kännedom hade något ont att säga om vare sig företaget, supporten eller sitt konto.
Det var en del av mina medlemmar som inte uppmärksammade att http://www.strongbox.se har 3 månaders uppsägning trots att det tydligt framgår av deras villkor samt gjorde vi det tydligt på Aspsidan både i erbjudandet och i en forumtråd rörande detta erbjudande att man måste säga upp det innan 3 månader.
Det fanns medlemmar som missat detta som sagt men kontaktade Strongbox rörande detta med försenad uppsägning av sitt konto och det ordnades av supporten utan fortsatta problem för kunden.
Det var en medlem som hade liknande problem som trådskaparen av denna tråd och där gick jag in och samtalade med Strongbox och efter en timme var kontot avslutat och inga fortsatta krav inkom till denna medlem.
Har aldrig varit med om maken om problem som denna trådskapare gör sken av rörande Strongbox.
Är det nåt dem är så är det vänligt bemötande, mycket god service och inga som helst problem med avslutande av konto, support frågor eller annat som rör deras verksamhet.
Jag är 99,9 % säker att det kommer lösa sig även för trådskaparen.
Det är ju klart det finns folk som har klagat, du bara försöker svartlägga några arga kunder, finns någon anledning varför dom lurar kunderna med sådana avtal dock är det upp till kunden att avgöra, men som tidig kund till loopia ab så vet jag hur sådana här avtal ser ut.

och att sedan en som är gratis sponsrad av just strongbox så är dina ord inte trovärdig för mig, vem skulle snacka "skit" om sin sponsor?

nä just det ingen, då kan man sätta sitt huvud i toan och spola.
tack och godnatt.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-05-01, 01:23 #42
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2003
För inte sedan så länge sedan hade var och vart annat hostingföretag denna typ av uppsägningstider.
Se på Binero som var först med att ta bort alla former av uppsägningsvillkor och flera följde efter, Dock inte Strongbox.

I övrigt får du tro precis vad du vill, Jag påstår det jag meddelat.
Aspsidan har ingen form av sponsring av Strongbox, Snacka "Skit" det får stå för dig.
Hade jag haft dåliga erfarenheter eller våra medlemmar haft det så hade det samarbetet varit avslutat för länge sedan dessutom hade jag inte varit tyst om det hade funnits problem, Sanna mina ord.
tomas70 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-05-01, 20:35 #43
mynameisfredriks avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Citat:
Originally posted by itkraft@May 1 2009, 01:23
För inte sedan så länge sedan hade var och vart annat hostingföretag denna typ av uppsägningstider.
Se på Binero som var först med att ta bort alla former av uppsägningsvillkor och flera följde efter, Dock inte Strongbox.
I övrigt får du tro precis vad du vill, Jag påstår det jag meddelat.
Aspsidan har ingen form av sponsring av Strongbox, Snacka Skit det får stå för dig.
Hade jag haft dåliga erfarenheter eller våra medlemmar haft det så hade det samarbetet varit avslutat för länge sedan dessutom hade jag inte varit tyst om det hade funnits problem, Sanna mina ord.
Snacka skit?
Då har du inte koll på din sponsor, för strongbox är samma skit som ipeer okej ipeer kanske är lite bättre men samma företag. jo det finns folk som har nappat på aspsidans reklam med gratis host som fanns då och inan hadde fler problem, dock är det nog ur världen nu som för mig.
Oläst 2009-05-02, 11:52 #44
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
Men mynameisfredrik. Vad hände efter att du fick inkassokravet? Har det löst sig? Kan du bara avsluta med att berätta vad som hände så kan vi låsa den här tråden sen.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-05-16, 13:00 #45
mynameisfredriks avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Citat:
Originally posted by jonny@May 2 2009, 11:52
Men mynameisfredrik. Vad hände efter att du fick inkassokravet? Har det löst sig? Kan du bara avsluta med att berätta vad som hände så kan vi låsa den här tråden sen.
Ber om ursäkt om att jag inte har svarat i tråden efter, hela ärendet är avklarat och behövde inte betala då felet var som sagt deras.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017