FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
och att sedan en som är gratis sponsrad av just strongbox så är dina ord inte trovärdig för mig, vem skulle snacka "skit" om sin sponsor? nä just det ingen, då kan man sätta sitt huvud i toan och spola. tack och godnatt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
För inte sedan så länge sedan hade var och vart annat hostingföretag denna typ av uppsägningstider.
Se på Binero som var först med att ta bort alla former av uppsägningsvillkor och flera följde efter, Dock inte Strongbox. I övrigt får du tro precis vad du vill, Jag påstår det jag meddelat. Aspsidan har ingen form av sponsring av Strongbox, Snacka "Skit" det får stå för dig. Hade jag haft dåliga erfarenheter eller våra medlemmar haft det så hade det samarbetet varit avslutat för länge sedan dessutom hade jag inte varit tyst om det hade funnits problem, Sanna mina ord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Då har du inte koll på din sponsor, för strongbox är samma skit som ipeer okej ipeer kanske är lite bättre men samma företag. jo det finns folk som har nappat på aspsidans reklam med gratis host som fanns då och inan hadde fler problem, dock är det nog ur världen nu som för mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men mynameisfredrik. Vad hände efter att du fick inkassokravet? Har det löst sig? Kan du bara avsluta med att berätta vad som hände så kan vi låsa den här tråden sen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||