| FAQ |
| Kalender |
|
|
#91 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#92 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#93 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag känner folk dömda för brott. Rätt många faktiskt när man tänker efter. Jag är däremot inte rädd för någon av dem, trots att en del är dömda för relativt grova saker, och jag skulle aldrig ens drömma tanken att förbjuda dem att bo i en viss del av vårt samhälle. SÅ länge de inte begår nya brott skall ALLA människor ha samma rätt och värde i vårt samhälle, allt annat är helt främmande för mig. Har en individ sonat sitt brott så skall han accepteras in i samhället igen. Att uppföra sig som de gör i vissa delstater i USA och t.ex. England, det skapar bara en extrem otrygghet, ett "vi och dem" som bara ökar spänningarna utan att tillföra något gott...
|
Svara med citat
|
|
|
#94 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Tänkte vara fräck och "kapa" tråden tillbaka till ämnet...
En viktigt fråga är om kvällspressen/TV4 informerade pappan om vad effekten av publiceringen skulle bli. Dom visst mycket väl att det skulle öka spridningen av dessa bilder rejält. Om dom inte gjorde det är det väldigt illa för kvällspressen. Om dom gjorde det kan jag inte låta bli att undra lite över pappan. Det betyder i så fall att det var viktigare för honom att kritisera TPB än att stoppa spridningen av bilderna... eller? Eller så blev han förd bakom ljuset (vilket också är riktigt illa) och trodde verkligen att TPB kan gå in och ta bort bilder i ett offentligt dokument. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#95 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Däremot kan man konstatera att det är betydligt lättare att vara arbetslös i Sverige än i USA. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#96 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#97 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kapar du OffTopic tråden tillbaka till OnTopic?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#98 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Webmaster Network ->Allmänt -> Off Topic-> Obduktionsbilderna sprids på Pirate Bay |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#99 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Aftonbladet är ju inte förinstallerat som sin hemsida. Så den mest frivilligt besökta site är väl aftonbladet när det gäller Sverige då. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#100 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare