FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror du dom orkar uppdatera det få fort det kommer nån ny sub release ?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har dom utökats med möjligheten att räkna ut pris på både transfer (trafik) och disk (utrymme) samt vårt BETA test av tillgänglighet. (Siffrorna är BETA och behöver inte nödvändigtvis återspegla verkligheten)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har jag pillat på den nya "availability" tjänsten i runt två veckor med mycket blod, svett, tårar och cola :P
För Er som vill titta lite på hur plattformen mäter så offentliggör jag samtliga mätdata här under en testperiod, även med tillgänglighetssiffror (phew). Titta på tillgänglighet.pricereload.net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fin sida. Jag gillar Box Hosting, Plattformar: Nej
![]() Å andra sidan var nästan alla uppgifter om Sajthotellet helt fel trots att det framgår tydligt på vår hemsida.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Såg ditt PM. Som tur är erbjuder vi ett admingränssnitt för webbhotellen så man kan uppdatera uppgifterna själva. Vi har bara 700 tjänster i tre länder på vår sida, och även om vi har studenter som hjälper till att uppdatera blir det fel ibland. Så är det bara ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||