FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske du borde lägg aen länk till alla webbhotell och inte bara på de som ingår i någon affiliatetjänst ....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Du kan ju dock filtrera, det gör du under tabbarna "Sök efter egenskaper" och "avancerade egenskaper". Jag har inte lagt upp filter för "alla" saker under avancerade egenskaper för jag helt enkelt inte orkat och inte varit säker på om allt ska ligga där, just nu har jag 43 (!) egenskaper för varje tjänst. Du kan lätt se vilka som är med om du väljer att jämföra två webbhotell (Eller bara ett om du vill) genom att klicka på checkboxen till höger och välj "Jämför markerade" Kontrollpanel finns (Om den infon har varit tillgänglig på deras hemsida) Cronjobs är möjligt att fylla i också Egen DNS panel? Vet inte vad du syftar på det, den ingår ju i alla kontrollpaneler ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tanken är dock, att om man inte riktigt vet vilka funktioner man vill ha, så ska man kunna köra en "Wizard" för att få reda på detta. Typ liknande detta Det är framförallt en tjänst som är till för dom som inte har en aning. Men efter tittat på dom få som finns (DMZ har ju haft en i sådär 5 år, som nu inte längre verkar uppdateras) så insåg jag rätt snabbt att detta är ett område där det finns MYCKET o göra, vilket är hela iden med sajten som helhet (utan att göra för mycket reklam ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och jämförelserna ser mycket detaljerat ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om webbhotellet tar backup och vad kostnaden för återställande av backup uppgår till är klart intressant att veta. Som exempel kan nämnas att Surftown tar 1500 kr/tim (!) för att återställa en backup samtidigt som t ex Loopia återställer backupen utan kostnad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
studiox, jag har registrerat mig som företagare på din sajt, och har loggat in, men hur lägger man in sig i under http://www.pricereload.se/index.php/sectio...ctor_Webbhotell ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|