FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Va kan detta bero på? Ingen av eposten jag har hos loopia fungerar idag. Man kommer inte heller fram till kundtjänsten...
Enligt information på deras sida är det tredje dagen de har problem med detta. Ska det ta sådan tid? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Ja, det senaste där är från 15-e och det är 21-a idag, jag får inga mail idag vilket inte är bra alls.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej, förlåt, menade såklart: http://www.driftbloggen.se/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
najk, där har de info från igår senast. Inget idag och det är nere fortfarande. Går ju inte att ha mailen nere i 5-7 dagar för folk? Jag och säkert många andra får en hel del beställningar just den vägen. Även om det kommer in sedan så är det inte säkert att det ens är aktuellt längre. Så jag missar pengar medans de håller på så som de gör.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är senaste inlägget på driftblogg inte avslutat så man får förutsätta att dom jobbar som bara den på att lösa problemet. Kanske ska ringa och sälja på dom ett gäng halon SPG500 burkar så dom får fart på sin mail ;P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Tycker att det är lite i överkant, att inte fixa ett sådan viktig sak som mail på 3 dagar låter som ett allvarligt fel i hanteringen.
Har de kunder som jobbar med webben måste de förstå att det inte går att paja mailen som man använder i jobbet under så lång tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
och fortsatt problem, det har snart gått 4 veckor utan att mejlen fungerar hos Loopia. Det är allvarligt tycker jag. De har även slutat svara på felanmälningar, och provar man att ringa dem hamnar man i en enorm telefonkö som ingen orkar vänta i.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|