FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är dags att Loopia fixar detta i och med att det är problem idag med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Idag kan jag inte ens ansluta till mina konton. Alla servrar säger att jag har fel lösenord eller att lösenordet ej kunde sändas.
Vafanaaaaaaaaaaaaaaaaaaanafguahi! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I dag slutade även min mail hos dem att fungera och det är tre viktiga mailkonton jag har hos dem.
När jag ringer till supporten får man meddelandet "Vi kan tyvärr inte ta emot ditt samtal just nu" och därefter bryts det hela. Känns otroligt oseriöst! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Welcome to the Empire of Loopia
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är problemet med dom? Att dom själva är inkompetena att hantera det är en sak.
Men är ju ett bolag som har pengar, dom skulle kunnat fått in externa experter på några timmar om dom velat. Är mer än grov vårdlöshet av dom, att inte ta in folk som kan lösa det är mer än dåligt. Dom får väl sitta 24/7 för att lösa det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Våra e-post-konton hos Loopia har fungerat fram tills idag. Vi hade flera timmar fördröjningar i förra veckan men det kom fram i alla fall...
Idag kan vi inte ansluta alls till kontona. Lite jobbigt... men tycker synd om er som verkligen måste ha tillgång till e-posten för att kunna jobba, enklare för verksamheter där det är störigt men inte affärskritiskt. Tony |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|