FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Nu säljer jag min hemsida, Wiisidan.se, för att jag inte har tid att driva sidan. Detta är en Nintendo Wii sidan som öppnades inte för så länge sen, 1 månad tror jag det har gått nu, sidan har inte marknadsförts på något sett då jag inte ville lägga ner pengar på marknadsföring. Sidan har några i redaktionen som gärna fortsätter om ni tar över sidan och utvecklar vidare sidan. Det behövs dock nån mer skribent eller nyhetsuppdaterare tycker jag för att det ska rulla på bättre. Sidan ligger på spray webbhotell men den kontot kommer att gå ut inom kort så det är bara flytta den till er egen webbhotell. Sidan har nu 50+ medlemmar och 50-100 unika besökare per dag. Inga inkomster då jag inte har lagt in några annonser och så. Sidan har en Admin del där det går att göra det flesta saker, som att lägga in nyheter, texter, ta bort inlägg, trådar, låsa trådar, ladda upp bilder m.m. Sidan har också ett community del, där alla medlemmar har egen profil, spellista, vänlista, bloggar, pm. Har gjort en demo konto som ni kan testa logga in på. Anv: Demo Lös: demodemo Detta ingår: - domännamnen http://www.wiisidan.se - Hemsidan inkl design och kod. Designen har jag inga psd filer med, bara gif och jpg bilder. - All Material, bilder. - MYSQL databas med all info Info om sidan: - Sidan är programmerad i PHP mot MYSQL databas - Sidan är även anpassad för de flesta webbläsare och de ALLA upplösningar! för mer info kontakta mig på mail. [email protected] OBS! ägaren står för domänöverföringen. Säljes till högstbjudande, budet börjar nu och slutar Ondsdag den 13:e Augisti. Startbud 1900:- Bild på sidan och admin delen: ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1900 there you go!
Har du några administratörer som uppdaterar sidan med nyheter eller måste jag själv göra detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag som det står så har vi några som uppdaterar sidan, men det behövs nog nån mer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
1900 bjudet från Samben
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du någon statistik? Jag bjuder 2 000 kr.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Joomla ? Adminikonerna påminner en hel del om joomla.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag måste ju säga att sidan är värd mycket mer än 2000 kr.. Det är mer än 20 värda arbetade timmar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
2500 kr bjudet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
3000 bjudet med PM.
Sidan säljes som privat. Alla bilder får vi från press sidor, där vi har inloggning. Nintendo press sida. Jag kan säga att jag har säkert jobbat +100 timmar med sidan. Statistik på sidan sen starten 6:e Juni. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|