FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena har ett par designs jag inte har nån användning för som privat person.
mexico real estate tours. www.iamfake.com/work/mexico_real_estate_tours/ Pris: 1000 Wireless http://iamfake.com/work/wireless/ (Något kodad för tillfället som ni ser, självklart inkluderat) Pris: 1000 Trendics http://iamfake.com/work/trendics/ Pris: 1000 All budgivning slutar 24h efter senast inkomna bud. För rätt bud så kan jag lägga till kodning samt modifikationer efter köparens önskemål. Tack, Jens Hjalmarsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bumpar upp tråden med lite uppdateringar, i ett väldigt behov av lite snabba stålers så är öppen för bud, gärna paket erbjudande för alla sidor :/ (behåller dock rätten att inte sälja)
Trendics. www.iamfake.com/sale/trendics (3 sidor kodade (bara 1 PSD dock, www.iamfake.com/sale/trendics/index.jpg), klicka på länkarna för att se sub sidorna). Äger också domänen www.markupsheet.com (regged @ namecheap så det är free push annat NC account, expires "Wed 12/10/2008 ") Blogging. www.iamfake.com/sale/bogging (2 sidor inkluderade) www.iamfake.com/sale/bogging/second.jpg Diomede. www.iamfake.com/sale/diomede (kodad) ehumn. www.iamfake.com/sale/ehumn luxury house. www.iamfake.com/sale/luxury_house (1 sub sida kodad) mexico real estate. www.iamfake.com/sale/mexico_real_estate project outline. www.iamfake.com/sale/project_outline (1 sida kodad, PSD ser dock inte likadan ut, www.iamfake.com/sale/project_outline/index.jpg) Wireless. www.iamfake.com/sale/wireless (1 sida något kodad, fixas självklart efter köparens behov) Bablog. www.iamfake.com/sale/bablog/ (Som ni ser inte helt klar) Alla sidor är fortfarande unika och har aldrig sålts tidigare och kommer aldrig göras mer än 1 gång. säljer som privat person och är öppen till modifikationer och html/css kodning för de som inte redan är kodade. Är också öppen för design eller html/css arbeten, dock utan f-skatt. Tack! Jens Hjalmarsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
ehumn såld!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nästan ingen länk funkade men jag är intresserad av mexicosidan. Finns den kvar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är intresserad av att köpa in många av dina layouter till ett paketpris. Hör av dig till min e-post om du tycker det låter intressant:
[email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm ja, stämmer, det är ju ingen tvivel om att det är samma grund, om det är så att designerna du säljer är i licensform så vore det väldigt bra om du påpekar det i tråden. Nu kan det naturligtvis ha gått till på andra sätt än att c4 har köpt en licens på designen med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
allt är i sin ordning jag har självklart gjord lite arbete åt c4media också huvudsidan som då i grunden byggde på wireless som länkades till i denna tråd (alla parter var väl medvetna om det)
![]() robincox återkommer till dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det låter bra Hjalmarsson, men du bør nær du lægger in en design till førsæljning som redan har anvænts också informera eventuella spekulanter om det, så att det inte uppstår plagiat-anklagelser længre fram. Står det inget om att ingen annan har køpt en licens så utgår man ju från att det ær en unik design man køper.
Jag ær också intresserade av några designer, speciellt om det gick att få dom kodade i validerande kod. I øvrigt vill jag bara sæga bra jobbat, snygga designer och lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I vilket fall så är nästan alla design sålda, skapar en ny tråd när jag har fler templates till salu. Mer frågor kan skickas i PM så slipper denna tråd vara högst upp hela tiden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|