FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Undrar ofta vilken ålder ni på forumet har och jag undrar om inte ni skulle kunna (admin) sätta in en liten rad under avataren någonstans: t.ex. "Ålder: 18år". Ni har ju när medlemmarna fyller år så det borde väl inte bli så jättesvårt?
![]() Någon mer som tycker som jag? *EDIT* Blev ett konstigt "i" i rubriken, kan någon editera, det känns jobbigt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
vavava tänker du inte pjata med oss <15 sen då eller? lol stfu plz n00b.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det hade förmodligen inte skadat, jag röstar för att funktionen ska implementeras..
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Inte kul för oss som börjar närma oss 40... Man kommer väl att bli tilltalad farbror i fortsättningen ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför vill du veta åldern på inläggarna? "Åldersrasism" är hög nog som den är. Om åldern är en brist så vet man att det är en brist som med 100% går bort med tiden.
/Hannes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Sir eller Herr Mats!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Och Mats inlägg var kul. :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker också att det skulle vara intressant att se ålder...
Tycker dock inte att ålder spelar någon större roll i dessa sammanhang utan det är kunskapen som personnen besitter som är det vässentliga... Jag vet redan nu vilka som är intressanta att läsa inlägg av och vilka man lungt kan hoppa över, lovar att det kommer inte att ändras även om det står 8år under avataren på de personner som jag tycker skriver intressanta saker. En annan sak som skulle vara roligt var om alla hade avatarer och dessa skulle då gärna få innehåla en bild på personnen bakom avataren. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|