FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker att du, Kedi, överdriver.
Köper man en tjänst av ett företag får man vara beredd på att tjänsten från början kan ha levererats från ett annat företag, som kanske inte är från samma land. Jag tycker inte att Binero har gjort fel i detta fall, du borde istället ha kontaktat och vänligt (och kanske även bestämt) bett om den översättning och vad det betyder i ditt specifika fall. Det är det som supporten är till för, anser jag. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Ännu en gång ett bra bemötande ifrån Binero och Jonathan
![]() Även om jag har kritiserat dem tidigare (i stridens hetta och faktiskt obefogat) så kan jag inte tänka mig ett bättre ställe att ha mitt webbhotell samt mina domäner. Kan emellertid tycka att TS skulle kunna skicka iväg ett meddelande till Binero direkt istället för att gnälla här. |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den stora frågan är ju var Kedi gör när han ska sätta ihop en Billys Bokhylla och manualen från IKEA inte är på svenska...
|
||
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kedi, om ett kriterie för att hantera en domän är viss kunskap inom engelska så har du ju inte så otroligt många val?
Om det är så att du inte kan lära dig ett till språk så skulle jag säga att det absolut bästa för din del är att be en vänligt sinnad vän om hjälp. vill du inte göra det heller så får du vara utan informationen i mailet och helt enkelt skylla dig själv om det var nånting kritiskt för din verksamhet. Jag håller inte med JonathanS här även om det är en fin tanke han kommer med, jag anser att om man handlar .com .net .org .whatever som inte är svenskt, så tycker jag man ganska krasst kan få räkna med att all information inte är på svenska. Du har förklarat här nu (mer än en gång) att du inte tänker läsa mailet och andra mail på engelska... vad vill du uppnå? Det vill säga vad vill du ha ut av tråden? Om du vill ha det översatt så kan jag översätta det utan kostnad åt dig. Lycka till med verksamheten. |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det finns väl egentligen inte mycket mer att säga? |
|||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tror att vi slutar debatten av denna tråden här.
Stängt ämne |
|
|