FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag har redan gjort <customErrors mode="Off"/> i min web.config men får ända detta felmeddelande.
jag har testat med umbraco 4 och får samma fel. Nej jag har inte sql-server paketet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har lajjat runt lite med umbraco på senaste tiden, även jag försökte ladda upp på mitt Binero konto utan lyckat resultat, som jag förstår det så har det med medium trust att göra och således kan man inte köra umbraco på Binero.
Rätta mig om jag har fel. (gör det gärna ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Finns några "hostar" i sverige som du ska kunna köra Umbraco på: http://forum.umbraco.org/yaf_postst5013_Ho...orthern-EU.aspx. Inga garantier på att detta gäller fortfarande, går ju alltid att maila de som nämts. Själv kör jag Umbraco till flertalet kunder, men då gör jag det på egen server som underlättar en hel del och jag då kan låsa upp full strust bara på dessa "domäner". Kanske inte svaret du hoppats på men tyvärr är det så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för svar kulmungi!
Har själv läst mig till ungefär samma sak som du. Jag var egentligen inte ute efter en "host" utan jag mest lekte runt och testade systemet, och på vinst eller förlust så laddade jag upp det för att testa. umbraco ser ju onekligen riktigt nice ut och jag kommer troligtvis skaffa mig en egen server / vps om jag ska köra något "live". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|