FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
www. v e n e n .se
Kika gärna runt lite o se om ni kan se några buggar. Har varit inne ganska mycket i template koden o rört om. Saknas det någon viktig funktion? funkar designen? Tips mottages varmt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
helt okej, nu fattas det bara innehåll och bra flöde på det..
Kanske går finputsa lite till, men den är fräsch och enkel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har satt som ambition att presentera minst 5 nyheter per dag under uppstartsfasen, och sedan mer när man får in lite frivilliga prylgalningar
![]() tack för snabbt svar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tyckte de såg trevligt ut.
Var sammlar ni sånna här siter alla nyheter ifrån? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Man sitter och surfar 24/7 efter nyheter + att man skapat sig lite kontakter med leverantörer/tillverkare som mejlar pressmeddelande till sig.
Sidorna skapas för att alla andra skall slippa göra ovanstående ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snyggt och bra upplägg.
I takt med att det blir större (med innehåll) kan man föreslå fler funktioner men just nu ser jag inte att det saknas mer än kanske en rss i kategorinivå. Eller har jag missat den? Och vad gör "Arkiv" unikt förutom listningen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Okej design, gräslig logga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loggan samt de röda länkarna passar inte så bra in. Testa färga loggan mer efter sidans övriga färger. Byt ut de röda länkarna mot svarta? Annars såg sidan i övrig väldigt bra ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
haha, jag tog bara en domän, men tänkte ändå att det passade ganska bra, lätt att komma ihåg "venen, kanske går att koppla till "mainstream", typ blodvenen - prylblodet flödar :P
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|