FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Namnet är rätt viktigt, tycker att du borde byta. Du bara tog en domän? Har man inte kärlek för det man skapar så skiter det sig nog i slutändan.
Loggan är snygg, den smälter nog in bättre om du byter den blå färgen mot rött eller något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Fixa ny domän, så fort jag såg adressen tänkte jag på sjukhus, knarkare och annat konstigt som inte alls hade med prylar att göra. Hitta rätt domän från början, det underlättar något fruktansvärt.
Designmässigt så tycker jag det funkar ganska bra, enkelt och stilrent men det behövs lite finputsning fortfarande. Loggan gillar jag tyvärr inte alls, den är alldeles för futuristisk/web 1.5ig/blaffig/rörig för min smak. De röda länkarna i huvudmenyn(?) känns inte alls tydliga, de behöver mer plats och fokus. Gött mos annars ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med övriga - designen känns rätt men loggan och namnet skulle må bra av förändring.
Hade själv en idé tidigare om att smälla upp en liknande sajt men med lite annan inriktning, men har inte hunnit med det projektet än... Mitt domännamn prylfixerad.se är därför fortfarande ledigt... =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Förstår reaktionerna på domännamnet men har en förkärlek till det och känner mig inte manad att byta i nuläget, tror att om jag kämpar tillräckligt mycket så kan jag få personer att förknippa namnet med min sida istället för sjukhus odyl
![]() Blir det för kärvt så får jag väl byta iofs. Tackar dock för era synpunkter och skall ta mig en extra titt på loggan samt ändra färgerna och tydligheten i menyerna osv. Ser upplägget bra ut i övrigt? Blir det tydligt vad om man söker något specifikt? Är spridningen på nyheterna godkänt för att nå en bred massa? Tack för all hjälp |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har lite svårt med att komma ihåg domänen "on the fly".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förlåt men känner att jag måste fråga. Är logotypen lånad någonstans ifrån? Får för mig att jag får vibbar från något spel till Playstation One :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Hoppas innerligt inte att den är lånad, körde en tävling på 99designs och fick den utformad efter mina tankar och omgjord efter önskemål innan jag valde denna. Hittar du något exempel så skall jag stämma indiern som gjorde den
![]() Svar till tidigare inlägg - "On the fly" - tror att om du dagligen besöker venen så blir det en domän som du enkelt kommer ihåg på resande fot och även tipsar dina kompisar om då innehållet är så jvla bra, hehehe.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Redan fått kalla fötter för domännamnet,
Har någon möjligtvis något tips på ett prylsidenamn som är ledigt alternativt till salu till rätt pris? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||