FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Känner verkligen igen den andra designen. Plagiat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Yeshper ska du slänga ur dig sånt där får du komma med konkreta bevis!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj, här händer det grejer.
Citat:
![]() Citat:
Att du känner igen designen kan bero på följande saker: 1. Jag kan ha inspirerats av något jag sett tidigare och omedvetet tillfört det till min design. 2. Som jag nämnde tidigare är designen lite web 2.0 inspirerad och som vi alla vet är web 2.0 trenden allt annat än unik. Hur som helst, har du bevis så rättar jag mig självklart efter det :lol: Tack förresten alla för de vänliga orden. En sak till. Då jag inte fick några svar på vad som skulle kunna gå hem i template-väg gör jag nu ett test med en gaming-template jag har jobbat på den senaste tiden. Jag hoppas att det är ok med administratörerna/moderatorerna att jag postar en till template för feedback här. På så sätt skräpar jag inte ner så mycket ![]() Mallen som följer är som sagt en Gaming-template som i originalutförandet är grå/röd, men jag har även gjort en blå/orange version (älskar css). Några tips på saker som kan förbättras? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
snyggt som attan. Gillar färgerna i #2, men jag förstår inte tanken med navigationen(alla menyer) helt, men i detta skede är förståelse kanske inte nödvändigt.
Hade jag gjort en ny spela.com (kommer ni ihåg den? ) hade jag köpt design av dig, helt klart! Har du skissat på någon undersida? Typ mall för artiklar/recentioner? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan hålla med om att menyerna inte är helt genomtänkta. Å andra sidan kan man ändra layout ganska lätt. Det är egentligen en 3 kolumns layout det handlar om. Inspiration är hämtad från andra större gamingsajter som gamespot, mmorpg.com m.fl.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att den grå/röda designen passar en gaming sida bättre.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|