FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
- Jag tror nog att logotypen skulle fungera bättre av att vara i den färgen den har vid mouseover.
- Flikarna "Alla jobb", "Design, "Utveckling" och "Övrigt" känns lite lite för plastiga. - Lika så tycker jag att man ger sin sida ett litet tråkigt utseende med de ikonerna som används vid t ex "Lägg till en jobbannons". Sen funderar jag på om det inte borde finnas en kortare beskrivning av jobben också där annonserna presenteras på startsidan. Bra jobbat annars, älskar typon på rubrikerna till höger! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tycker också sidan ser väldigt bra ut. Allt ser ut att vara enkelt och smidigt!
![]() - Om man har en färdig arbetsbeskrivning i en pdf eller liknande vill man gärna kunna ladda upp den. - Ett fält för senast sluttid skulle nog vara bra, det är även en bra sak att kunna sortera på - typ vad som är mest angeläget. - En sida med info och rekommendationer angående betalning och avtal skulle vara en bra hjälp för nybörjare som vill ta ett jobb. När tror du sidan kommer ut på sin riktiga adress? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Gällande en kortare beskrivning på framsidan så skulle man kunna ha någon Ajax-funktion som visar en kortare beskrivning av ett jobb när man håller muspekaren över jobbet. Det blir dock en senare funktion. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack! Citat:
Är även snart klar med att översätta all engelsk text och ersatt med svenska. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser riktigt bra ut! Trevlig idé.
![]() Är det bara jag som får en Error 404 när man klickar på Övrigt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Menar ålder på annonsen, antal dagar eller liknande. Personligen tycker jag det ser bättre ut om det står hur många dagar sedan det var som annonsen kom in på sidan och inte bara datumet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
och till dig Karman så vill jag bara säga att det är en bra idé! Kanske lite små detaljer att fixa, men de har de andra redan tipsat om. Så lycka till! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|