FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjenare. Gjorde en design idag, tog ca 2.5 h med alla saker osv. Men nu är den klar, (fast jag kommer ändra saker på den eftersom jag vill ha kritik osv)
Vad är bra med designen / Vad är dåligt? Vad ska jag lägga till / Ta bort? Ge gärna förslag på ngn bra och vanlig font jag kan ha på contenten och menyn! Här är länken: Designen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Använd http://lipsum.com/, ist för att skriva massa skit själv.
Gör dina layouts i större format, 1024x(768+) Ikonerna är snygga dock så passar dom inte in till just din stil. Något precist finns inte att påpeka, bättre att fortsätta träna och ta inspiration från snygga sidor till och börja med. Alltså, din design ser inte nå vidare ut. Fortsätt träna! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bara spontan tanke som jag inte vet om det hjälper eller bara är flummig, men jag tycker sidan känns som en Bamse-serietidning, medan jag föredrar Dagens Nyheter-känslan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man ignorerar innehållet på sidan med fonten det är skrivet med så ser det helt okey ut. Byt font till något snyggt och använd inte standarden i windows eller vad det nu är.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Håller med alla andra! Testa en annan font, så blir det kanon skall du se!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej tack för all kritik. Ska bli mkt ändring på designen..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det har inte så mycket med fonten att göra ändå, designen följer helt enkelt inte de nuvarande trenderna... jag ser dock att du är en duktig grafiker, så börja följa rss såsom smashingmagazine.com så kommer du snart att kunna plocka fram trendriktiga designer enkelt =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för det althalos
![]() |