FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag kan också passa på att berätta att inom kort kommer vi börja publicera användarnamn på de tre högsta budgivarna. Det har varit en del skitsnack om att det är oseriöst av Snapback.se att inte visa vem som budar, och det är viktigt för tjänsten att den upplevs seriös av ALLA. (Dock vet jag att hur man än bygger så är det alltid 1% som ändå sitter och gnäller i ett hörn) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är väl kanske så enkelt att alla utom Binero (och kanske även dom, vad vet jag) jobbar aktivt för att regga domäner åt snapback.se, det vore konstigt annars, om JAG hade den typen av företag, och såg att snapback hade en köpare på en domän för 40.000 så vore det ju konstigt om jag inte försökte regga den för 100 kr och sälja den till Emil för 20-30k..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad sedan ditt påstående beträffar om att kontrakterade ombud inte har anledning att sälja genom annan kanal, kan det ju knappast stämma (Jag trodde att det var icke-exklusiva avtal ni hade med de anslutna ombuden - det har du iaf skrivit tidigare) Sedan är det väl rimligt att tro att de anslutna ombuden får nån typ av cut/provis av uppnått bud på snapback.se - är då ombudets snapbackpris högre gentemot hans egna kunder finns det väl snarare ingen anledning till varför hans skulle gå via Snapback.se, förutom kanske vad gäller försök på en handfull domäner per månadssläpp. Citat:
Men det är väl bra att ni rättar till det som era kunder ser som brister, på samma sätt som ni numera tydligen rättat till så att det går att lägga ett bud över 9999 SEK - Det var ju väldigt lyhört av er! Min högst personliga åsikt är att Snapbacks engagemang att framöver visa användarnamnen på de tre högsta buden är en avancering i rätt riktning till en nivå i klass med bideazy.com - keep it up! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
|
||||||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Citat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bryter inte alla ombud som samarbetar med snapback ab deras avtal gentemot iis?
De får ju inte pyssla med domänhandel indirekt vilket en auktion borde klassas som? Samt att detta knappast kan gynna Sverige vilket också ingår i avtalet om jag fattat rätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Domänhandel? I och med att domänen aldrig är i ombudets ägo så kan det knappast klassas som det.
Jag skulle vilja påstå att det är IIS jobb att "gynna Sverige", medans det är ombudens roll att registrera domäner i enlighet med reglerna som IIS satt upp. Vilket dom iofs. indirekt gör, då domänregistreringarna genererar inkomster till IIS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Är det bara för syns skull eller för att ni efter den texten garderar er med: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|