FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu söker vi på RoCent Tours Intl ett sorts "tävling" Nedan hittar ni hur det ska se ut.
PHP/MY-SQL Index. Login "Inloggad" Ej klara förfrågningar: Förfrågningar som ej är klara. (Om klara åker ner automatisk till slutförda) Super admin ska kunna lägga till anställda. ( Endast en SUPER ADMIN ) Resten ska bara anställda bara. Senaste: slutförda förfrågningar. Statiskt: agent med mest slutförda förfrågningar. Sxxxx Mxxxi 416739 Slutförda Förfrågningar Axxx Hxxx 12378 Slutförda Förfrågningar Bxxx Oxxxx 381 Slutförda Förfrågningar ------------------------------------------------------------ Lägg till förfrågan. ( Ta bort förfrågan: och ANGE ORSAK.) (Välj antal resenärer) (Vuxna Namn: Sxxxx Mxxxxx Telefon nr: 040111111 (3 kategorier, Hem, Mobil, Arbete ) Destination: Stockholm (Fri text) Från Datum: 2008-05-25 (Fri text) Till Datum: 2010-01-01 (Fri text) Status: (Blir automatiskt på väntelista) Noteringar: 4 stk biljetter 2 barn 2 vuxna(Fri text) Speciferat bolag: Signatur: SM (Fri text) -------------------------------------------------------------- Slutföra förfrågan Ändra Status (Klart, Såld"GRÖNT") (Klart, Osåld"RÖD") ( Åter väntelista "GULT") Lägga till vilken agent som slutförde förfrågan.(Fri text) Noteringar: Svarade inte ring igen lite senare. (Fri text) --------------------------------------------------------------- *Budget: 100-1000 kr* Om du kan ordna det gratis så kan ge dig rabatt på din kommande flygresa om du bokar via oss. ![]() MVH Manati Säker glömt tillägga något! som ska vara med :/ Senast redigerad av jonny den 2010-11-22 klockan 13:29 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag förstår ingenting =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
inte jag heller
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Neither do i.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tror nog då får börja om från början, jag fattar inte heller någonting. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså jag förstår delar av det... men jag tror nog det är bäst att du tar allt från början igen och verkligen radar upp vad exakt du är på jakt efter...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
TS är en pårökt .com miljonär
![]() |